Friday, August 6, 2010

Sukar d mengerti Hati ini....

Aku x mengerti hati ini....Apa yg sbnrnya dy inginkan...Kadang2 aku cuba lepaskan diri dr mendengar apa yg ini ingin katakan....Kerna setiap perkara yg ingin d smpikan, membuatkan aku menjadi sakit.... Aku cuba lari dr kenyataan...Dgn tidak memperdulikan apa2 lg... Kerna aku bnr2 sakit.... Sakit...1st time dlm hidup aku, aku sakit mcm ni....

Hilangnya bintang hati membuat hatiku menjadi beku... Slh kah aku kerna aku benar2 mencintai dy...Aku benar2 menyayangi dy...Walaupun aku tahu dia hak milik org lain... Mungkin, mmg slh aku... Senang utk jatuh cinta... Kini hatiku beku...Ku kunci rapat2...Agar x bisa aku mencintai org lain...

Begitu egonya aku...Kerna aku tetap ingin mencintai dy... Sehingga aku x izinkan org lain mengambil hatiku... Walaupun dia x sempurna mna, x sempurna sprti yg ku inginkan.... Tp aku tetap mencintai dy... D lubuk hatiku...Ku simpan rapi namanya...

Aku x ingin mengingati dia...Aku x ingin menyebut namanya...Itu x bererti aku x lg mencintainya... Sbnrnya, aku akan tetap mencintai dirinya...

Kerna itu, aku katakan hati ini sukar utk aku mengerti....Kerna bila fikiran ku mengatakan sedemikian...Dia tetap dgn pendiriannya... Aku x dpt menasihatinya...Aku cuba pulaukan dia... Dgn x mengambil peduli apa yg dy inginkan... Kerna keinginan yg dy inginkan akan membuat aku merana...Dan itulah hatiku...Yg penuh keinginan yg akan menyakitkan dirinya sndiri....


Sudah lah syg....Aku tahu kau mencintai dirinya...Tapi kau x ble mengubah takdir yg telah d tentukan oleh Illahi...Pasrah lah syg...Pasrah lah wahai HATI.....=)

No comments: