Tuesday, August 17, 2010

Bila mencintai.....

Hati aku d curi ketenangan kali kedua oleh si dia... Dia mengatakan dy mempunyai kerja selama seminggu so x dpt nak slalu cntc...Tp aku takut dy tipu aku sbb sblm ni, d awl perkenalan dy dah tipu aku.... Aku mencintai dan menyayangi dy sehinggakan aku x nak dy.. Terjatuh ke lembah kehinaan dan kerosakan...Aku ingin membimbing dy.... AKu ingin membinga keturunan baru...Mempunyai zuriat yg soleh solehah dgn dy...Tp aku x dpt nak melawan takdir....Andai kata dy bukan milikku...

Tp buat masa ni.... Aku masih berusaha dgn memohon pd Illahi... Mungkin dgn cara ini, Allah ingin menjaga kami agar tidak melakukan kemungkaran....Dy menjauhkan dgn hati yg slalu merindui...Agar aku bisa fokus pd Ibadat... Ya Allah, aku pasrah...Aku memohon pd mu agar aku bisa mengahwininya tp sekiranya dy benar2 bukan buat ku....Berikan jodoh iaitu suami yg terbaik buat diriku...

Akan ku doakan dy slalu....Agar menjadi lelaki yg terbaik dunia dan akhirat....

Nota: Hati ku sgt merindui dirinya....Dan aku takut sekiranya aku kehilangannya....Tp aku cuba berlagak cool...=)

No comments: