Saturday, August 14, 2010

Cemburu

Ya Allah, aku cuba utk tidak cemburu pd perempuan tu...Tp bila aku teringat...C Dy buat nama cantuman mrk berdua dkat jersey bola...Hati aku jd sakit.... Dy ucap I love you syg, dy ucap sweet kat pompuan tu...Aku sakittttt!!!!....

Aku tahu aku cuma sekadar mengisi masa kosong...Mengisi kesepian...Aku cuba utk sabar, dan tidak cemburu x tentu psl....Tp hati aku cemburu sgt2....Klu x syg, aku x kan cemburu mcm ni...

Apa yg patut aku buat ya Allah.... Adakah aku perlu lepaskan dia...Lepaskan dia lagi... Sbb aku x tahan ble teringat dy bersama pompuan tu...

Bantulah aku...Aku yg rapuh bila cinta mendatangi ku...Aku x dpt menolak kerna niatku ingin menjadikan dy suamiku....Tp aku x ingin d madukan walaupun blm berkahwin...

Aku seorang yg setia pd cinta tp aku x dpt nak setia bila org menduakan aku....
Aku seorang yg cemburu, cemburu pd kekasih hati yg pnya pendamping lain....
Aku seorang yg rapuh, menampakkan diri ini kuat...Tp sbnrnya tdk...
Cuba utk tidak nangis, cuba utk berlagak gembira...
Tp hati ku sbnrnya terluka....
Terluka sgt10000x....

Nota: Ya Allah, beri yg baik2 buat diriku... Pasrah beribu2 kali dan selamanya...

No comments: