Wednesday, August 11, 2010

Perempuan

Aku juga seorang perempuan...Yg sakit bila org kesygannya mempunyai org lain.... Aku rasa ini smuanya adlh slh aku sbb buat hbgn dorang jd mcm tu...Aku pun ndak tahu lah...Pompuan tu tahu atau x tentang kewujudan aku...

Aku punya peluang utk dirinya kerna aku mmg syg kan dy...Cintakan dy...Tp sekiranya dy kembali pd ku tuk bls dendam....Mmg tiada kata maaf dr aku.... Hati ini sbnrnya masih lg sakit dan blm lagi pulih sepenuhnya....

Ya Allah, payahnya bagiku bila aku mencintai seseorang yg juga d cintai oleh wanita yg lain.... Sekiranya aku perlu mengundur diri demi kebaikan mrk....Aku sanggup....Aku x kesah klu hati aku d lukai yg penting org x terluka dgn sikap atau cara aku....

Jarangnya aku nangis....Tp bila dah lama simpan2...Lama2...huhu...Meletup jga...Keluar air mata tnpa d sedari....=)

No comments: