Wednesday, August 11, 2010

1St puasa

Sbnrnya aku period tp mmg dah nak abis pun....So klu x de dah....Aku nak mandi wajib pas sahur...

Aku tdo r jam 2 lebih...Bru balik dr bilik member discuss psl presentation marketing....So aku set jam...Aku nak bgn jap 4.30am....Awl kan aku bgn....Sbnrnya aku bgn sbb aku nak msk nasi goreng...Nak msk lauk g...Tp aku x larat...Aku mkn nasi, ikan keli, telur , lauk dlm tin...Lauk aku byk sbnrnya aku nak ajak skali rom8 aku mkn....Yelah, aku x smpi hati gak...Mkn sorang2...

so aku kejut r dy...Suh bgn sahur...Tp, huh...Pnya penat aku bg bgn dy sahur...Rasanya nak smpi 10x...Org bgn bgn tu...Bgn r...Ni buka mata tgk aku then tdo blik...Geramnya aku...Aku kejut r berulang kali tp aku jenis yg x suka klu org x nak jga....Aku x paksa dan aku x kan kejut dah sahur len kli...Skali aku kata, x nak ikut....X pe....Dua kali x ikut...X pe...Ketiga kali x nak ikut....huhuhu...Jgn harap aku nak ulang benda yg sma...

Mcm tu lah slalu...Aku x suka mention somthing yg org bsr dah pandai fikir....Tahu mna baik dan buruk...huhuhu... Kuranglah pahala aku ni...Mengutuk org dlm blog...hehehe...Minta maaf ye my rom8...Besalah...Ur rom8 ni ngok sikit...Ada jak dy ndak puas hati...hihihi...

Sib baik aku dpt join skli puasa...Sempat...hehehe...

Zaty bru je ym ngan aku td...Dy kata dy sakit...huhuhu...Risau gak lah kat dy sbb bestfren dr tadika lg... Tp kurang sikit r risau sbb dy dah ada bakal suami...hehehe...Pas graduate nak kawen...Huiyoo...Hebatkan kwn aku...hahaha

Aku x tahu g ni...Bla kunun kawen...Aku harap c Dy serius bla katakan nak kawen ngan aku....Aku adlh future wife dy....Dy nak ada anak bersma aku....Harap yg itu bkn dusta semata2...

Nota:Buat byk amalan time bln puasa ni...InsyAllah kta dpt menempah sebuah mahligai d syurga...Amin...=)...

No comments: