Thursday, August 12, 2010

Hati org lain lebih penting dr hati sndiri?????

huhuhu...Payahnya aku buat kptsn mcm tu....Lepaskan org yg sgt aku cintai dan org yg sgt aku sygngi.... Aku lebihkan hati org lain dr hatiku sndiri... Aku x nak pentingkan diri sndiri, biarlah aku yg pyh asl jgn org lain...

Aku percaya pd apa yg Allah berikan...Aku tahu...Allah mengetahui apa yg baik dan buruk buatku...Klu ada jodoh aku dgn c dy...Apabila dy tidak mempunyai ikatan apa2 dgn sesiapa... Dgn hati terbuka dan tgn terbuka aku menerima dirinya...Akan ku belai dy penuh kasih dan syg dan x akan aku sakiti hatinya, akan ku buat yg terbaik buat dirinya sekiranya dy menjadi hak milik sah buat diriku...

Kini aku lukai hati sndiri....Kadang2 konfius...Hati siapa yg lebih penting...Org lain atau diri sndiri...Tp aku x suka pentingkan diri sndiri... Hnya Allah yg tahu, betapa sakitnya hati ini... Yg dpt memandang jauh kekasih hati...X dpt menyentuh dan mendekati dirinya lg...

Notes: Tawakal pd Illahi.... Membuat kptsn mendahulukan pencipta adlh yg terbaik...Psti dpt yg terbaik dr Allah... Senyum sokmo...=)

No comments: