Saturday, August 7, 2010

Apa yg ku rasa.....Wish bfday......

Bfday dy ari jumaat tu.....Selamat ari jdi bintang hatiku...Aku doakan kau smoga berbahagia dgn psgnmu...Kasih ku pdmu, ikhlas...Biarlah aku sja yg sakit...Aku x kan sakiti dirimu...Kerna ku sygimu...I Love you syg....and I really miss you...

Aku x tahu lah....Aku rasa seperti hati aku d rindui...Aku x tahu siapa...Tp rindunya aku pd dirinya...Rindu teramat... Aku x brani nak dekati dy lagi sbb aku takut utk sakit....Sbb aku cuba utk kuat....

KENAPA????!!!!!.....Aku mmg x ble nak lupakan dy sbb aku mmg syg kan dy sgt2....Tp aku cuba fikir hikmahnya aku x bersama lg dy...Mungkin Allah x nak aku leka pd cinta dunia...InsyAllah, ada jodoh...Pasti x kemana...Allah adalh Maha perancang yg hebat.... Aku cintai dan sayangi dy...Sehingga aku takut utk lpakan dy...

Biarlah dy melupakan aku...Bg ku, aku x nak lpakan dy dr hidupku...Aku ingin hidup dgn kenangan dy...Bg ku dialah yg paling istimewa even dia x lah sempurna, dy tetap menjadi pilihan hati ini... Ya Allah, berilah dy kebahagiaan dunia akhirat....

Mencintai seseorang tidak semestinya kta akan memiliki org tu... Maka aku pasrah...Pasrah dgn pilihannya... Aku hnya sekadar tmpt dy menghilangkan rasa tensionnya bersama org yg dy cintai...Aku sedar diri aku...Biarlah dy dgn hidupnya...

Mudah-mudahan aku kuat....Kuat dlm menghadapi kenyataan dy bkl d miliki org lain...

Nota: Aku mencintaimu, Aku menyayangimu....Biarlah aku hidup dgn kenangan mu....Biar pahit, tetap ku telan jua...Inilah cinta aku...Aku tidak sesekali buang cinta ku pdmu seperti membung smph ke dlm tong smph sbb bgku dirimu sgt berharga...=)

No comments: