Sunday, August 8, 2010

Blurrr plus emosi kosong....Empty....

Aku skang x tahu nak kata apa...Sbb emosi aku bertambah x stabil bila tiba2 aku d calonkan sbgi Exco dlm kelab kwgn Islam...Aku rasa mcm..."Apesal tiba2 aku plak yg d calonkan"...Time tu aku x tahu nak kata apa...Sbb yg calonkan aku tu, bkn dr klgn member aku...Dr klgn coursemate aku je...huhuhu...

Dah lah kelas aku dah semakin padat....Aku join silat lg...So aktiviti semakin bertmbh... Ikut rakan kaunselor lg... Plus kena lantik jd Exco dlm Club Islamic finance...Aku rasa..."Bla aku nak rehat"... Tapi aku cuba memikir, mungkin ada hikmah d sebaliknya kot...Mbe Allah nak bantu aku lupakan bintang hati aku...

Tahu x, sbnrnya...Allah cemburu pd Hambanya yg slalu ingatkan kekasih hati mereka...So Allah, x kan sesekali biarkan hamba kesayangannya terleka dan terlena dgn kekasih hati mrk..Kerna Allah lebih berhak terhadap ciptaanNya...Mbe sbb tu lah, perjalanan cinta aku x seindah yg ku impikan...Kerna Allah tahu yg terbaik buat diriku...

Sem 3...Sem yg memenatkan tp sempat g on9...hehehe... Hope hati aku dpt d ubati dgn cara ini...

No comments: