Thursday, August 26, 2010

Aku mencintai dia....Setiap ari dan setiap waktu...Hatiku merindui dia...

Betapa aku cuba bertahan utk tdak cntc dy lg....Aku cuba mengikut syaariat Islam yg sbtul2nya...Mengatakan tdk ada istilah cinta Islam... Aku dah luahkan kat dy...Aku akan mencintai dan menunggu dia selama 5 thn ni....

Tp sekiranya dy mengahwini org lain dlm tempoh aku menunggu...Aku pasrah dan aku akan kuatkan diri utk tdk menangis....huhuhu...Cinta aku pd dia, syg aku pd dy....Hnya Allah yg tahu... Bgku, dy mmg baik....

Demi kebaikan kami berdua....Aku lose cntc dgn dy buat msa ni....Agar kami bisa perbaiki diri dan menjadi terbaik d mata Allah....Sekiranya Ada jodoh...Aku ingin persiapkan diri menjadi wanita terbaik dlm dirinya...Akan ku persiapkan diri secukup2nya...

Kiranya aku jodoh dia....Akan ku bahagiakan dia sehingga nafas ku terhenti....

Aku mencintai dia....Dia lah pilihan hatiku...Biarpun dy serba serbi kekurangan dlm ilmu agama tp aku berharap moga dlm 5 thn ni, dy dpt pertingkatkan Ilmu agamanya....Doa aku selalu mengiringi dirinya....

Berserah pd jodoh.....Ya Allah, kiranya dia benar jodoh ku, jdkanlah dy yg terbaik buat diriku...Bisanya membimbing ku, membimbing zuriat ku, menjadi pemimpin yg bisa membawa keluarganya memasuki syurga....Aminnnnnn.....

No comments: