Tuesday, August 3, 2010

Senyum dipamerkan tetapi keluh kesah diselubungi....

Aku dah cuba pelbagai cara tetap x dpt nak melupakan dia.... Kwn aku dah smpi berbuih nasihat aku.... Mungkin tunggu smpi dia dah kawen barulah aku bru nak percaya bahawa dia tetap bukan milik aku...Entah lah...Aku x tahu nak cakap apa...Aku skang cuba dan cuba...Tp x berjaya... Aku cuba fikirkan perempuan itu lg lama menunggu aku...X kan aku nak khianati kaum ku sendiri...Tp aku rasa diri aku sekarang sangat merana...Kadang2 aku ingin teriak2 cam org gila tp aku masih lagi berkeadaan waras... Tapi aritu aku pendam2...Aku simpan2...Airmata tanpa di sedari keluar sendiri...Aku buat2 bodoh sbb roma8 aku pnya kwn ramai dtg bilik..Jd aku ttup kepala dan muka aku guna selimut... Entah mcm mna...Keluar tangisan aku yg selama ni aku pendam...
Aku cuba ingati kesalahan dia dan kejahatan dia...Masalah x dpt...Yg aku ingat hnya kebaikan dia... Aku mahukan dia menjadi suami aku tp itu semua angan2 kosong... Aku skang cuba pandang llki lain tp x dpt...X ble..Hati aku dah tertutup hnya utk dia sorang... Salahkah aku mencintai seseorang, menyayangi org.... Aku sgt takut utk mengingati dia...Smpi dlm doa aku, aku x dpt nak sbut nama dia...Aku x kuat...Aku cuma mampu doa agar shbt aku jd yg terbaik dunia akhirat...
Aku nmpk kuat d luar sbnrnya aku sgt rapuh d dlm... Kerna kasih syg yg dy berikan adlh kasih syg yg aku inginkan selama ini...Aku cuba pasrah dan terima apa yg Allah tentukan tp selalu ada bisikan menyuruh ku, kembali lah pd dia... Aku cuba berfikir bribu2 kali... Cuba menasihati diri sndiri...Tp aku tetap ingat dekat dia...
Aku bukan lah org yg penting buat dirinya....Sbb itu lah aku d sakiti mcm ni... SGT BODOH!!!!!..... Aku mmg bodoh...Kenapa perlu setia kepada lelaki yg mcm tu...Byk lg lelaki yg baik d depan mata tp kenapa tetap ingati org yg mcm tu...



Nota: Rasa mcm nak hilang ingatan....Melupakan dia sorang je lah... Jadi aku x kan sakit mengenangkan dirinya.... Dia x pena ingati aku...Cinta selama ini yg dia beri, smuanya palsu... TOLONGLAH!!!!....Kenapa kau perlu ingat lg tentang dia...SUDAH2!!!! lah....huhuhuhu....

No comments: