Friday, August 13, 2010

3rd day puasa....Hati ku rindukan c Dy...

huhuhu....Kenapa dy x cuba fhm keadaan aku...Aku x suka benda yg mcm tu...Pantang aku bila benda aku x suka kena mention berulang kali...Aku takut hati aku jd tawar hati...huhuhu...

Cubalah dy fhm keadaan aku...Aku syg kan dy, aku cintakan dy...Aku trima baik buruknya...Aku cuba open minded dgn perangai dy...Tp aku jga tahu batas2 yg aku perlu jaga...kadang2 aku jeles dgn kwn sekeliling aku...Kekasih dorang phm diri dorang...Syg mrk seadanya...Dan mmg ingin nak buat jd isteri...

Aku kadang2 konfius...Kenapa perlu berkeadaan mcm ni...Aku ingin dirinya setiap masa pnya peluang utk d samping ku...Aku takut bila aku dah x tahan dgn solan mcm tu...Aku jd rasa, x nak kenal siapa pun dirinya...Tp aku masih pnya peluang tuk dirinya sbb aku menyintai dy sgt2..huhuhu

Aku doakan kebahagiaan kami setiap kali aku berdoa dan sujud...Kenapa dy x fhm aku...

Nota:
Oh cinta,
Aku hnya inginkan setia mu pdku,
Kasih dan syg mu trhdp diri ini,
Kerna aku sgt menyintaimu,
Ingin aku menjadikan mu sebahagian dr diri ini...

Tp knpa kau x memahami aku,
Aku x minta byk,
Cuma fhmi diriku,
Aku menerima baik burukmu,
X pena aku sesali mengenalimu dirimu,
Hati ini sentiasa utk dirimu....

Ya Allah,
Aku ingin dy jd suami ku,
Kau jdkanlah dy sekufu dgnku,
Bimbing dan bolak balik kan lah hatinya ke arah kebaikan,
Kelak aku ingin dy menjadi pendamping ku,
Bkn setakat dunia, aku inginkan dy d akhirat jua...

Sayang dan cintaku adlh ikhlas buatmu,
Walaupun ikhlas itu rahsia Allah,
Tp aku ingin mengatakan,
CInta ku pdmu,
CInta seorang isteri pd seorang suaminya,
Cuma aku perlu menjaga batas,
kerna kau blm menjadi milik sah buat diriku...

Inilah aku, dan bila aku menjadi hak milik sah mu....Kau perlu membimbing ku wahai syg...=)

No comments: