Saturday, January 15, 2011

Tiba2 mood aku berubah?????

Gla, aku tension...Tiba2 ada org terjah aku..Bilang ni dan itu...Post kat fb aku x baik...Wah!!!!...Ko nak nasihat aku..Tgk r timenya...Ko ni...nak tegur pun, jgn lah men mcm tu...Mna aku x bengang...Kna soun skali leh aku kan...

Aku x suka...Mood aku mmg x okay...Cuba ceta2 dlu...Ni nak tunjuk pandai je...Mmg aku open minded lah but you kena lah tgk jga time ko nak nasihat org...

Ya Allah, knpa aku jd camni...Jahat sgt ke org tu kat aku smpi aku wat mcm tu...Aku dah btl2 fedup dgn perangai dy...Tp knpa aku memikirkan dirinya...Sedangkan ada org sdg menunggu dirinya...Slama 2 thn...Aku ni hnya melukut d tepi gantang...

Aku nak nangis tp x larat dah...bek aku tipu diri sndiri..Tipu org ramai bhwa aku gembira...hehehehe..Betapa sakitnya hati ini...

Smua lah dy nak...Smua pompuan ko nak...X kesah amik lah...

P/S: Astaghfirullah...Sabar3x...Dah tension..Mcm ni lah jdnya...Smua itu adlh ujian yg ko perlu hadapi...Relaks k...Ujian supaya kau jd lebih kuat pd masa akan dtg...=)

No comments: