Friday, January 28, 2011

Penipuan yg sgt bsr.....

Betapa kejamnya dy....Rupanya dy dan kwn yg dy sebut adlh org yg sma...Sungguh kejam skali...Ya Allah, aku d zalimi...Knpa dy perlu lakukan mcm tu...Apa aku pernah melakukan kejahatn ke atas diri dy????????

Aku terasa seperti maruah aku d permain2kan...Aku x thu nak ckp mcm na...Aku terkesima...Bla aku thu dy dgn yg sorang lg adlh org yg sma... Aku menjadi keliru,perasaan dan cinta aku...

Aku anggap, aku x pernah mencintai sesiapa pun...Aku x nak fikri dah, padahal kepala aku selalu memikirkan benda yg sma berulang kali smpi ke tidur...

Betapa kejamnya dirimu...Aku x thu nak ckp camna lg...Mmg nilai cinta yg ada pdmu, sgt rendah nilainya...Mempermainkan cinta....

Errrmmmm, aku mls nak ckp...Aku mls nak marah...Apa yg aku dpt wat skang menyesali dan cuba muhasabah...

Aku x suka berdendam....Tp hati ni x nak maafkan apa yg dy buat kat aku...Kejammmmm!!!!!....Aku x thu nak ckp cam na...Kesabaran aku asyik d cabar...Xpelah...Tarik nafas...Kta lupakan psl dy...

CUma aku konfius, siapakah org yg aku cinta tu...Siapakah orgnya...

P/S: Ya Allah, betapa hati ini d zalimi, betapa diri ini d zalimi, kehidupan dan maruah ku dy perkotak katikkan.... Ya ALlah, berilah pembalasan yg setimpal ke atasnya....Agar dy sedar apa yg telah dy lakukan ke atas ku...Bkn niat ku utk jahat ke atasnya tp hati ni sgt terluka d permainkan sedemikian...Cinta aku...Nilai cinta bg ku betapa tinggi nilainya... Aku x pena lpa apa yg kau buat pdku!!!!

No comments: