Thursday, January 13, 2011

Serabut

Ya Allah...Aku diam2, padahal kepala aku serabut...Aku cuba fokus kat kls tp fikiran ku tetap melayang kpd c dy...

Sgt menyeksa jiwa dan ragaku ya Allah...Bantulah hambamu utk berdepan dgn ujian yg Engkau berikan...Aku geram lah, bakpe aku x leh lpakan dy...Aku geram sgt...Mungkin aku cemburu yg melampau2...

Fikir negatif jak...huhuhu...

Peringatan for diri ini..."Biarlah dy bha, nak kawen ngan sapa2 jak..Suka hati mak bapak dy...Ko tu dah xde kaitan pun sma dy...Nak fikir wat mende..Menyusahkan diri sndiri...Tu lah, pandai2 nak bercinta kan...Padam muka kna sebijik...Len kli jgn main percaya je llki ni...Llki2 mmg menyusahkan diri jak...Lg menyerabutkan fikiran"...

Rasanya blh jd gla klu mcm ni... Dah lah result merundum jatuh...2010 sgt2 truk oh...Ya campur lg mslh sekeliling...Lg lah, rasa mcm nak gila jak...

Xpe biarlah...Biarlah smua ini mnjadi sejarah...Sudah2 lah tu, x yah nak ingat benda2 yg mmenyerabutkan fikiran...

P/S: Sabar je lah...Nak wat cam klu dah jatuh cinta kat llki yg mcm tu...Kta x leh nak wat cmna kan...Mungkin itu dah takdir yg d tentukan oleh Allah...Ujian bha tu...Fikir positif k...=)

No comments: