Monday, January 24, 2011

I Hate YOU!!!

Aku rasa aku telah d permainkan sjak mula lg...Aku dah menyampah...Biarlah dy...Aku dah mls nak amik thu...Dan aku x peduli lagi...Biarlah dy dgn hidup dy...Rasa hebat dgn menipu dan mempermainkan wanita...

Apakah kau ingat cinta itu mudah beralih arah, mudah mencintai, mudah menyayangi...Kau silap...Tp aku dah tersungkur kerna cinta ini...Aku bertekad, mulai hari ini...Aku x nak thu, siapa kau...Dmna kau berada, apa keadaan mu...

Aku hari ini bersedih hati sbb ingat kau tgh bersedih atas apa yg terjadi ke atas kau tp kau tetap sma...Aku BENCI kan kau!!!!!!!!!!!!!....

Now, I don't care, kau akan dpt blsn dr Allah...Aku pling x suka kena tipu...Okay, bguslah... Sma jak smuanya...Aku dah mls...Aku akn lpakan kau 100%...

P/S: Bila menipu sebati dlm jiwa, ia akan menjadi satu tabiat yg buruk...Sungguh rugi org yg melakukan perkara sedemikian kerna Allah Maha penilai... Wallahua'lam..

No comments: