Tuesday, January 11, 2011

Smthing Wrong dah Otak...hak3x..

Hari ini tlh disahkan kmi x kan dpt bersatu...Gaduh yg x dpt d damaikan...Ish3x...Sedih tp nak wat cam na kan... Xpelah bkn jodoh lah tu...

Aku doakan yg baik2...Harap kmi x bermusuh lah...hehehe... Hari brp kali jua aku kol...Skali last2 dy matikan fon...Sodih oh tp aku x marah, aku cuba hepikan diri sndiri(siapa suruh mulut laser sgt)...hihihi

Aku ni mmg mcm ni..Bila sakit ati, mulut x blh tahan..Msti laser...Klu ko nak rasa penagan mulut ku yg laser ini..Silakan cri gaduh...hahahaha...

Pnya jahat aku ni kan...X baik buat mcm tu...So for our information...Life must go on...Nothing happen btwn us...Love you all..Peace2...hakakaakaka...

P/S: Layan je....Thn 2011 msti jd thn yg penuh kesabaran dan yang lebih baik dr 2010..Amin..InsyAllah...Lai3x...Hohoho

No comments: