Friday, January 21, 2011

Realiti dan Alam maya, berbeza...

Wah, byk tul aku post kat fb...Suka hati aku lah...Fb tu aku pnya...Ko nak remove ke, nak del ke...Suka hati korang r...Ada aku kesah...hak3x...Statement aku mmg jahat...Sbb aku geram, mcm apa jak...hihihihi...

Pelik lah sy...Kan3x...hehehe...Dlu kat sklh mngh, pernah org kata aku sombong tp bla dy kenal siapa aku...Dy ckp, ingatkan ko sombong rupanya kau sgt peramah...hehehe...Itu lah, jgn judge org before kenal... Aku mmg mcm ni, x byk ckp ngan org yg aku x kenal...Bla dah kenal, suka wat lawak bodoh...hihihi...

Aku pling jaga hati org, itulah aku...Tp kadang2 klu aku x tahan mmg mulut aku laser lah...hehehe... Blh nangis oh bla dgr..hehehe...Tu psl aku suka diam jak klu p mna2...

Mls dah nak bg org suka kat kta... Suka hati korang r...hihihi...

P/S: Try to behave...Sori r if my mouth so laser...kuang3x...

No comments: