Sunday, January 23, 2011

Aku harap Cintaku Bahagia

Errrmmmm arini aku merasa sgt sedih...Apalah kabar c dy...Apakah dy skang tgh bersedih ataupun tgh bergembira... Aku harap dy dlm keadaan yg baik2...Mudah2an, dy baik2 sja...

Wahai kekasih hatiku... Apakah kabar dirimu...Adkh kau bersedih hati atas apa yg berlaku ke atas mu...Mungkin itu adlh pengajaran yg Allah ingin berikan pdmu...Aku harap kau sentiasa bergembira d sisi ibumu...D sisi Ayah mu...

Kiranya kau benar akan berkahwin...Aku hnya mampu memohon pd Illahi agar tabah dan sabarkan aku... Bg ku, kau lah cintaku...Aku cintakanmu kerna Illahi...Aku doakan kau agar dpt pendamping yg bisa mnjadi ibu pd anakmu kelak...Yg bisa mnjadi anak yg baik buat ibu dan ayahmu...Jgn sedih2 tahu...

Sy x nak kau bersedih...Aku x kesah kiranya aku yg bersedih hati...Aslkn jgn kau yg bersedih...

Ya Allah, berilah ketenangan hati pd diri cinta hatiku...CInta aku blm sah slagi x sah kerna aku mencintainya tnpa mengahwininya...

Bla hatimu mula gelisah, ingatlah Allah masih ada d sisimu...
Bla kau memerlukan shbt, aku ada d sampingmu...
Bla kau bersedih hati, Allah ada utk mendengar...
Bla kau xde sesiapa utk menemanimu, utk membantu kmu Allah ada...Sy ada...Sy sntiasa ada utk kamu...Walaupun, aku x bisa memiliki cintamu...Tp aku sanggup bersahabat dgn mu...=)

P/S: Ingatlah, aku mencintaimu dgn ikhlas walaupun ikhlas itu rahsia Allah...Tp smua ini telah terjadi, dan smuanya ada hikmah...Maafkan sy kerna kehadiran sy...Hidupmu menjadi kucar kacir...=( Miss You

No comments: