Sunday, January 16, 2011

SeDiH2 tp SeNyUm2....=)

Ya Allah, aku rindukan dy...Sgt2 rindu...Tp aku dah putuskan x nak ada papa dgn dy...Sakitnya hati ini bla mengenangkan kisah2 dlu...Betapa lemahnya imanku bla Allah dtgkan ujian sebegitu...

Knpa kau hadir tika aku d landa kesedihan...Dan pabila mengenali dirimu..aku d liputi rasa yg penuh kasih dan syg...Tp pabila aku ketahui, diri aku telah d tipu...Betapa sedihnya aku...Tp aku terima kesalahan mu dan memaafkan mu..Kerna aku benar2 syg pdmu...

Tp sbnrnya Allah lebih menyayangi kamu lebih dr aku...Kenapa perlu kau permainkan hati perempuan...Apakah kami ni pernah melakukan dosa terhadap dirimu...Sehingga kau perlakukan kami sedemikian...

Aku x berdendam cuma aku menyesali pertemuan kta... Yg mengundang aku lebih byk keburukan drpd kebaikan...Tp kau berikan aku peringatan bhwa smua itu adlh qada dan qadar...Jgn menyesali, kerna itu adlh takdir...Smua itu kadang2, adlh dr slh kta sndiri...Kta yg mencari psl...

Xpelah...Dah jd nak wat camna kan...Sedihnya aku...Kau thu ka betapa pedihnya hati ini...Asyik terngiang2 psl kau dan perempuan lain...Sedih!!!!...

Tp perlu ingat, mungkin smua ini adlh ujian dan penghapus dosa...Lupakan lah dy , mulakan hidup baru...Jgn lg fikirkan tentangnya...

Aku tahu lah itu cinta pertama mu tp nak wat camna klu itu dah d takdirkan terbaik...Maka kau lepaskan lah dy dr genggaman hatimu...Biarkan ia pergi dengan tenang...Biarkan hati mu tenang..Jgn susah kan hati dan kepala sndiri...So gud luck for myself...Don't be sad k...

P/S: Ya Allah berikanlah aku kesabaran...Beriknlah aku petunjuk...Kakak2 yg syg kat kekasih hatiku itu...Berikanlah mrk pendamping yg baik2...Mudah2an smua mndpt kebahagiaan yg d inginkan walaupun bkn bersama org yg pernah d cintai...Peace and smile..hehehe..=)

No comments: