Friday, January 28, 2011

Menangis kerna Insan

Hari ini aku telah mengalirkan air mata kerna seorang insan yg ku syg....Yg rupa2nya cinta dan syg yg dy beri selama ini hnya palsu...

Sedih dlm hati ni hnya Allah yg thu...Hati aku dah x percaya mna2 llki...Biarlah x bercinta smpi ke tua....Klu ada, adlh..Klu tda nak wat camna...

Aku x thu knpa...Sstgh manusia menganggap cinta tu mcm tiada nilai...Begitu mudah tukar psgn, bgitu mudah lafazkan kata cinta...Bgitu mudah mengecewakan...

Bg aku, nilai cinta itu sgt2 bernilai...Kerna cinta itu ciptaan Illahi...Yg d anugerahkan pd manusia dr PenciptaNYA....Hati aku terluka sgt2...

Sabar...Tarik nafas...Ya Allah, ampunkanlah aku, sekiranya aku x dpt melupakan dan sukar memaafkan...Tp aku akan cuba sedaya upaya agar memaafkan...

Hati ni...Sabar lah...Jgn bersedih k...Ujian yg menguji kesabaran, keimanan dan menguji utk menyedarkan kau...Cintakan Allah adlh abadi...

P/S: Terluka yg menyebabkan parut...Bekas yg x kan pernah hilang... Ya Allah, jgn pernah tgglkan ku sndiri...

No comments: