Thursday, January 13, 2011

Kes arini

Hari ini, ingatkan nak jogging, skali x sempat...Takut bertembung dgn bdk2 yg g kls...So jogging ptg je lah...Tu pun x thu kompom ke x...hehehe...

Arini fikiran aku kosong...Perasaan aku kosong...Tiada isi????..Ish3x...X elok mcm tu...Mcm tiada pegangan jak kan...huhuhu..

Apalah nak d lakukan ni ya...Mungkin lebih baik x pyh fikir benda yg x berfaedah...Bek kta wat kerja yg nak kna present kan...

Aku kat kls dah try fokus tetap mslh yg sma bermain d fikiran...Susah sgt ka nak lari dr mslh tersebut...Apakah aku ni bodoh sgt!!!!!....Betapa byk penipuan dan keburukan yg aku nmpk tp aku tetap nak dy...hahahaha

Bosan dah dgr benda yg sma...Apalah...So arini jom kta wat kerja yg berfaedah k...Cthnya sprti mkn, cuci kain, kemas bilik...Wat assignment k...hihihihi

Sem ni kta msti dpt kptsn yg cemerlang...Ambik ikhtibar apa yg berlaku sem lps...Tu lah dah pndi bercinta..Mcm tu lah jdnya kan...hak3x...

P/S: InysAllah leh lpakan sedikit demi sedikit...Dlm proses...5bln blh lah lpkn...Kan3x...hak3x...Lgpun dy byk pompuan tuk d kongsi mslh..Mcm aku ni, tda pengganti..Diam3 jak lah...muahahaha...

No comments: