Tuesday, June 22, 2010

X senang hati

Kenapa aku x senang hati dlm seari dua ni r... Aku rasa mcm ada yang hilang tp ndak tahu apa....huhu... Apa lagi yang buat hati aku x ble tdor ni... KLu tdor msti terbangun then tdur blik and then bgn lagi...huhu... Apa kes, what hapen????...
Dan aku rasa mbe sbb aku terlampau pendam marah, kecewa, geram dan sedih aku kot... D sbb kan itu aku pnya emosi mcm x stabil.. Smpi bdn2 pun sakit...
Sbnrnya aku kecewa sbb aku masih bertahan walaupun aku tahu aku d tipu byk kali... Aku sakit hati nmpk status In relationship dy ngan pompuan tu...Eventhough he told me that his only friend with her...I don't think so... If u want me to trust you, you should not lied to me... huhu...
what the hell??? when you lie to me???...It's have a benefits... Maybe you think is cool for you but for me, It's not.... Depend on you...
Sakit hati or x???....Sakit!!!!!!.... Aku pun manusia biasa yang ada perasaan marah, sedih, kecewa, geram, gembira.... Aku tahu lah kau hebat, mmg hebat tp plez lah jgn mainkan perasaan perempuan....
Relaks fadhilah....Sabar ( Assobarulminaliman)...I know youn can do it...Gambathe!!!!!....hahaha....=)

No comments: