Monday, June 14, 2010

~~~~~Makin sayang~~~~~

Lama dah x update blog d sbb kan malas....huhu...Entah kenapa mlm ni, aku tiba2 rajin.... Aku sgt menyayangi C dy... Aku cuba trima kekurangan dy.... Cuba memahami dan mengikuti cara dy....Tp dy x cuba fahami aku...Apa sbnrnya yg aku mahu....Aku tidak meminta berlebih2 an..Cuma rasa syg, hormat dan cinta.... Aku tahu aku bukan mausia yang sempurna tp aku juga punya hati dan perasaan so cubalah memahami aku... Aku hnya insan biasa yg tidak lari drpd melakukan kesilapan n aku cuba sedaya upaya memuasakan hati semua pihak sehingga kadang2 aku mengabaikan kemahuan diri aku....
Aku ni kuat jeles, kadang2 jeles aku blh smpi thp gaban...Entah knpa...Mungkin inilah d namakan syg... Semakin hari semakin syg...Syg aku terhadap c dy, InsyAllah smpi ke jinjang pelamin dan akhir hayat, dan smpi ke syurga....I Love you syg....Love you very much...

No comments: