Tuesday, June 22, 2010

Lelaki knpa kau perlu sakiti hati perempuan.....

Bru jak aku dgr luahan hati kwn ku yg lagi sorang...Smpinya hati kekasihnya buat bgitu... Tp aku hnya mampu mendengar dan menasihat sdikit sbb kadang2 aku pun x pandai menghadapi masalah aku...
Aku cuba utk berfikir positive walaupun seseorang itu menipu tp mungkin mereka ada sbb...Aku cuba utk tdak salahkan mrk... Suratan hidup... Itu memberi kta peluang utk melihat bhwa ada yg masih mencintai diri kita iaitu ALLAh s.w.t......
Tp aku cuba kuat utk org tersyg... Islam itu satu agama yg syumul...Bgitu indah sekiranya kamu mengenalinya dgn betul2... Kenapa perlu tangisi utk sebuah cinta pd yg tidak kekal...*padahal sndiri menangis...hehehe...
Wahai lelaki, kamu tidak menyedari bhwa prmpuan sgt menyayangimu sehingga dy sanggup menerima kamu kembali walaupun berkali2 d lukai.... Tp kamu pun perlu tahu, prmpuan jga manusia biasa, tdk tahan trus utk d lukai....
Knpa prmpuan bgitu kuat menahan kesan drpd luka2 yg kamu berikan...Hal ini kerna kasih syg mrk trhdp mu bgitu ikhlas.... Kata2 yg bunga berikan pd kumbang bkn lah dusta...Dan tidak pernah nista...Utk kumbang, c bunga sanggup utk berubah dan cuba utk menjadi terbaik utk diri mu...

Tp yg pasti, indah lagi cinta kepada sang suami.... ~ sah pd pndgn masyarakat dan paling penting sgt d redhai pd pandangan ALLAH~

Ya ALLAH, aku pohon berikanlah aku pendamping terbaik buatku yg dpt memberi ku zuriat yg soleh dan solehah...Yg blh membimbing ku, dpt menemaniku d akhirat kelak.... Aku cuma ingin menjadi sang isteri yg sgt2 taat pd suami dan menemani suami ku ketika susah dan senang....

No comments: