Monday, June 21, 2010

Jiwang karat x abis2...huhu

Kenapa????..... Smua itu sudah suratan, tidak dpt aku mengelak atau hindari…. Apa yang aku perlu lakukan…. Jawapannya adalah lepaskan ia pergi…. Belajar utk melepaskan, bljr utk menerima, bljr utk melupakan…. Aku cuba utk lakukan smua itu walaupun bgitu pyh….
Kehidupan yang aku lalui dari kecil sehingga sekarang….Byk memberi aku pengajaran dan pengalaman…. Smua ini aku hadapi penuh kesabaran kerna ku tahu smua itu pasti ada hikmahnya….
Doa yang ku pinta…. Setiap ari ketika masih bersamanya…. Mungkin tidak akan terkabul kerna dy telah pergi jauh meninggalkan aku… Aku tahu cinta aku tidak sehebat cinta yang lain tapi yang aku pasti….Aku mencintai sepenuh hati….

Nilai cinta, nilai sayang, nilai marah, nilai sabar, nilai duka, nilai suka…..Smua mempunyai nilai…Walaupun benda yang Begitu remeh, akan menjadi Begitu ternilai bila kita tahu utk menghargainya….. Tp kerna hidup ini d namakan kehidupan…Tidak smua tahu utk menghargai sesuatu… Begitu juga aku….

Akhirnya yang pasti, aku dan dia tidak dapat bersama kerna dy sudah punya yang lain… Tp hati ini x terdaya meninggalkannya….kerna aku sudah berjanji ingin bersamanya ketika susah dan senang...
Kasih sayang yang aku berikan sebenarnya kasih syg yang aku perlukan… “ Buatkan milo sesedap tuk diri sndiri, buatkan sma utk org lain”….
Wahai diriku yang tercinta….Biarkanlah Dy pergi jauh, walaupun bkn kehendak mu…Tp atas kebahagian yang dy pinta… Bkn utk bermadah kata, bkn utk berjiwang karat…Tp ini apa yang ku rasa….
Akhir kata…. “ Aku akan cuba melupakanmu wahai syg, doakan aku utk cuba melepaskanmu pergi walaupun hati ini ingin kau d samping”

No comments: