Tuesday, June 15, 2010

Tidak kenali.....

Semakin ari semakin aku tidak mengenali siapa diri aku yang sebenarnya..... Aku merasa seperti tidak berguna.... Ya ALLAH, apakah ini dugaan/cabaran yang kau berikan.... Aku kalah terhadap cinta yang kau datangkan....Aku ingin lepaskan dy pergi jauh dr diriku...Tp aku x terdaya...Ya Rabbhi....Aku rasa aku semakin jauh dr mu Ya ALLAH.... Jangan kau lepaskan aku pada seseorang yang akan merosakkan diri ini... Aku hnya insan biasa yang lemah dan kadang2 tidak dpt melawan nafsu...
Cinta nafsu ataupun cinta yang mmg d redhai oleh mu Ya ALLAH.... Aku mmg syg dan cinta akan dy ya ALLAH tp aku x tahu nak buat apa.... Adakah patut aku meminta putus dan lepaskan aku... Sbb aku rasa, apakah kesudahannya nnti.... Seperti tiada guna mencintai dy... Kerna aku tidak mengerti, apakah dy ikhlas menyayangi aku...
Dy pernah memberitahu bhwa dy sgt2 syg dan cinta kan aku tp aku ttp b'fikiran negative....Cinta seseorang tidak semestinnya kita akan memiliki... Aku rasa mungkin jln terbaik adlh... Aku minta hubungan ni berakhir smpi d cni shja... Tp hati ini tetap x mo lepaskan...huhu... Apakah yang perlu aku buat???????????????.... ALLAH itu mengathui buruk dan baik...=)

No comments: