Friday, June 25, 2010

Tidak Boleh....

Ya ALLAH.....Aku x dpt lpakan dy....Sehinggakan aku x bisa tdur dan bila aku tdur aku asyik teringatkan dirinya... Bantulah aku Ya Allah....Aku sgt2 lemah dan aku x mampu utk melupakannya...
Fikiran aku bercampur aduk....Aku rasa penat sgt.... Kaulah tmpt ku mengadu Ya Allah... Aku rasa ingin menangis tp air mata ini tdk mahu keluar.....Smpikan rasa hati ini, aku pendam shja....
Bila berdepan dgn org ramai, aku cuba utk senyum dan gembira...Padahal dlm hati ni....Tuhan je yg tahu...Betapa aku sgt rindukan dirinya setiap waktu...
Aku sedar diri aku siapa.... Aku sedar siapa aku... Aku hnya mampu berckp pd diri....Lpakan dy, tiada guna merindui org sepertinya...Tp hati kecilku tidak membenarkan....Ya ALLAH....Bantulah aku...


Aku tidak mampu mengatakn dan meluahkan apa yang tersurat d dlm hati....Kini aku d tgglkan...Dgn penuh rasa luka...

No comments: