Friday, June 25, 2010

Menahan tangisan, cuba menerima hakikat...

Aku rasa aku mcm x tahan jak ni.....Sedihnya aku teramat... Blh plak dy relaks n cool sna...Padahal dy telah sakiti dan mempermainkan hati aku... Mmg aku bodoh!!!!...Knpa msti aku syg n cintakan dy...
Patut d awl perkenalan, aku trus blok dy...huhu... Aku nak ckp sekali, KURANGAJAR PNYA LLKI!!!!... huh... Sabar lah ya...Jgn ko nak marah sma org yg mcm tu...huhu...
Tp aku ndak tahan, selama ni aku sabar dan aku cuba layan dy sebaik mungkin...Tp ini yang dy berikan... Klu x suka, klu x cinta, klu x syg...Klu BORINK sgt....Jgn lah permainkan org...Plezzz lah... =(....
Aku rasa seksa sgt bila hati ni kau permainkan... kau kena fhm...Aku ni sorang2 jak pompuan dlm family aku n lebih2 aku anak sulung...Aku dah ada byk mslh..ko tmbhkan lg...Aku tda tmpt nak share2 mslh...Jd knpa ko tmbhkan mslh d fikiran aku ni.. Seronok ka????...Permainkan perasaan pompuan...
Tp sbnrnya aku rindukan dy...Aku syg dy n aku cintakan dy sgt2... Ko patut lepaskan aku dr awl2 lg...Time aku blm ada rasa kasih dgn kau...
Lelaki x guna....Ko mmg x guna, x guna, x guna.....
Mentang2 aku x pandai nak marah2...Ko ble suka hati buat aku mcm ni... Ko tahu ka betapa sakitnya hati aku ni... Ko buat aku mcm ni... Knpa perlu kau buat aku mcm ni...Kau tidak ada perasaan kemanusiaan ka... Kau tahu ka, kau sgt2 sakiti hati ini...


Peringatan: Wahai llki d luar sna...Jgn lah kamu sesekali mempermainkan hati seorang pompuan...kerna bila mereka dah menyayangi kamu... Betapa sedihnya bila kamu meningglkan mereka.. Lebih baik setia...sekiranya borink..Cuba cri alternatif lain...

No comments: