Monday, June 14, 2010

~Perkenalan membawa bahagia~

Aku buka yahoo mail then tiba2 ada orang add aku...Namanya Lempeng Hangus...Aku pun approve jak lah...Then lama2 mcm tu, aku hairan lah kan... Lempeng Hangus ni kwn aku ka...So aku pun tnya lah dy n dy jwb...Dy tnya n aku jwb...So d situ lah kami mula berkenalan....Smpi lah lama2 tu kami rajin ber ym...Lgpun time tu aku borink bha jga sbb aku ndak tahu mo buat pa time tu...... Rupanya dy kesukaan.... Aku kadang2 gunakan nama dy klu ada org nak ngorat2 kan...Aku bilang lah aku ada bf dah even time tu x de bf... C dy plak akun jak...Rupanya tu lah cara dy nak ngorat aku...Dy amik hati dlu...C dy bilang kat aku...Time tu dy mmg mo aku....Smpi dy sanggup oh kasi bgn aku pagi2 sbb aku minta bg bgn...So ber ym lah kami time cuti raya cina tu smpi p skype...Kmi chatting2, berwebcam...Then smpi ke fon...Sms2... Smpi satu kali tu, dy jenis gurau mmg ganas lah...Menyakitkan hati... Aku ni malas mo marah2...So aku layan jak lah...Smpi satu tahap tu, aku mengamuk gila...Aku bilang lah...Ko del no sy dr fon ko then kita lost cntc....
Ko tahu apa dy balas...."ko ingat, ko harapan ka?"C dy ckp....Pnyalah aku sakit hati time tu..."Sy teda anggap pun sy ni harapan"aku balas...Pas bls2 sms...Last2 kmi lose cntc tp time tu bru berkwn shja.... Mmg aku x sms dy langsung tp aku x del no dy dr fon aku...Aku pun x tahu knpa...X lama kemudian dlm bbrp hari...Dy sms aku tp aku x bls...Sbb apa, bkn sbb aku marah...Tp sbb dy sms time aku dah tdo...Then dy x puas hati sbb aku x bls sms dy...
Dy add fb aku..Time tu dy bru buka fb dy...Mula2 dy guna nama samaran... Tp aku x approve...Sbnrnya aku tahu itu fb dy tp d sbbkan aku malas nak amik pusing ngan llki mcm tu.. SO aku x approve....X lama bbrp ari bila aku x approve, dy antar msg kat inbox aku...Dy tnya lah...Aku buat apa...Aku pura2 tnya dy..."Ni sepa?"...*padahal aku tahu tu dy kan...Ko tahu pa dy bls..."Manusia lah x kan haiwan kot"....Time tu dy ndak ndak abis2 menyakitkan hati aku...Aku bls kat dy" Mmg lah ko manusia bila masa bilang ko haiwan...huhu"...Then dy bls " x kan x tahu membca kot"...."Sori ninvent sy x p sklh tu psl sy x tahu membca"aku bls....Geram gla aku ngan mamat ni...Mcm mo kena ampas....Then dy bg lah ayat2 quran...Suruh brbh...Aku pun jwb ....InsyAllah...sbb aku x mo pnjgkan isu...Dy bls lg tp aku x bls...Fedup....
Aku kan jenis yg marah x lama then dy sms lagi fon aku....Time tu aku blm tido lah...Dy bilang aku sombong...Aku ckp lah bkn sombong tp sepa suh ckp cam tu... So dy pun minta maaf.... Pas tu ok, lama2 kemudian tu...Kami gaduh lagi tp time tu kami cuma kwn sahaja...
Bermula lah episod bila aku suh lost cntc kali kedua...Time tu aku yang mengalah cepat...Lama2 tu kami sms2, kol2.... Entah mcm na ble serius...Smpi skrang...
Tp dlm bbrp bln yg lalu bru lah bibit syg itu timbul...Byk kali dah aku minta putus d sbb kan jeles...Then sambung blik sbb dy cuba berbaik2 dan aku mengalah dy pun mengalah...So kami truskan..... Aku jeles bila ada pompuan berdamping dgn dy even kwn.. Aku suh dy deactive fb...Then dy deactive tp klu dy nak bka fb dy bg tahu lah aku... Aku biarkan jak lah...
Fb aku mmg dy tahu pswrd tp setiap kali bergaduh aku tukar no pin aku...Sampai satu tahap...Mmg kami serius...Dy larang aku bls komen llki, chat ngan llki n kuar ngan llki even kwn.....~~~~Sambung~~~ *penat menaip...=)

No comments: