Wednesday, June 30, 2010

Sayang VS Benci

Huina....Perkataan benci tu lah aku paling takut....hehehe....Sebab aku pun ndak tahu...Tp kan klu manusia d dunia benci kan ko....Ko jgn nak nangis2 n risau psl tu sbb d dunia masi ada yg syg dan d akhirat ada yg syg juga... Tp klu ALLAH benci ko, even d dunia ni seluruh nya syg kepada kau...Pasti tiada guna sbb akhirat kekal abadi...
Btul kan....hahaha...Jd skang aku ni emosi kadang2 ndak stabil....Pandai sot2...Tp jgn risau x smpi sot mo msk hospital mesra lah....hehehe...Aku mcm kwn2 yg lain...cuba menghadapi hidup ni dgn penuh rasa syukur dan bergembira dgn apa yg berlaku..
Klu korang x nak sedih2 trus.... Beli lah buku yg tajuknya...La Tahzan...Best...Aku x bli lg cuma dgr ceramah dr radio IKIM....Slh satu radio aku suka...hihihi...
Manusia mempunyai mcm2 ragam, perangai, tebiat.... Itu lah yg menunjukkan bhwa manusia ini tidak smuanya sempurna... Benda tu akan menjadi kelebihan sekiranya kta cuba menerima kekurangan org lain....
SAYANG.....Perkataan yg sgt suka d dgr...Smua ingin d sayangi.... Tiada manusia yg x ingin kan sayang... *yg x mo syg tu, mmg org gila....hahahaha...
BENCI.....Perkataan yg org x mo dgr...Sepa suka d benci????...Teda kan...Klu ada pun...*org gila sja....hahahaha...


Nota: Syg menyayang lah kmu selagi ada hayat d kandung badan.... Hindarilah benci d hati mu...Kerna tiada gunanya....hahuhi...Adios...Astalavista....lalola....hahahaha

No comments: