Saturday, June 19, 2010

~~~Kosong~~~Empty~~~

Ke mana hilangnya jiwaku....Ke mana hilangnya cintaku....Ke mana hilangnya kasih ku....Smua aku berikan pd c Dy.... Dy hadir tanpa d jangka....Dy hadir tanpa d beritahu.... Kerna dy adlh kurniaan Illahi kpd ku.... Aku terima smua ini kerna apa yg terjadi pasti ada hikmahnya...
Aku cuma manusia biasa seperti manusia yang lain...Penuh kekurangan dan kekhilafan... Aku x mampu menolak cinta yang d beri dan aku x mampu utk memaksa ia pergi jauh dr ku...Kerna aku x rela melepaskan cinta yang telah d berikan...Tp apakan daya, aku tidak pnya kuasa utk menghalang ia pergi...
Sometimes I feel weird, sometimes I feel sad, sometimes I feel confused....What should I do....what'll I do... But it's depend on me, I've to make a decision.... The good decision....Not for me but for other people...
Aku harus kuat....Kuatkan diri sbb Allah telah berfirman...." Tidak sempurna iman seseorang selagi kami tidak menguji mereka"....mcm tu kot ayatnya...Aku pun x brp pasti...hehehe...

No comments: