Friday, June 18, 2010

Pahit tetap ku telan....

Itu lah yang aku cuba buat....walaupun pahit, aku cuba untuk menerima... Biarlah dy menjadi kisah silam aku....Mungkin pengajaran buat ku....Ini lah akibat cintakan dunia... Padahal aku mengetahui akhirat semakin menjelang....
Aku nak marah, mengamuk, menangis, termenung pun teda guna....Klu sudah ini suratan takdir aku...Aku terima dgn redha... Mmg jodohnya dgn pompuan itu...Aku bkn pandai menilik tp dr amatan dan perhatian ku...Hati ku mengatakan, biarkan lah dy bersama pompuan tu...
Mungkin aku akan dpt yang lebih baik...Allah telah sediakn seseorang yang terbaik utk ku...InsyAllah, amin....
Cerita, kisah, cinta, duka.... Semua sudah suratan...Bila seseorang senyum, jangan sangka dy berbahagia...Mungkin dy yg paling terseksa hatinya....Tp menangis pla, mungkin d sbbkan dy tdak dpt menanggung rasa d hati... Apa2 pun....Cool steady...Give me five!!!!!....hehehe...
So skang...Kta buka lembaran baru...Happy2 mcm slalu lah k... For my syg, I miss u so much...I Love You....Tp itu akan menjadi kenangan yang terindah... Putuskan lah dy wahai hatiku....Biarkan dy pergi jauh...
Suratan hidup.... Tidak mengenalimu walau hakikat ku mengenalimu....Walaupun singkat tp byk yg ku dpt...GO ON!!!!!!....hihihi....=)

No comments: