Wednesday, December 7, 2011

Simple

Skang aku kat kelas keusahawanan siber...Kelas yang paling simple dan sempoi..Duk kelas ni x stress pun...Slumberr je belajar..Senang..Sbb lebih kpd penggunaan ICT..hehehehe...

Tp bentuk soalan final utk keusahawanan aku x thu lah plak apa...huhuhu...Mungkin madam bg thu mggu dpn kot..huhuhu

Skang tggl 2 minggu lagi..Pastu final exam pastu cuti...hihihi..X sabar aku nk cuti tp aku x beli tiket lagi..Mcm mna r..Risau juga, skali tda tiket...Tp aku tawakal jak lah ngan Allah... Aku x mampu nk sedia bajet tuk tiket flight..Kna tggu umi bagi duit bru blh beli..hehehe



P/S: Rezeki d dunia ni, tlh Allah sediakan utk kta sejak azali lg...Tp Allah beri kta peluang utk menambah rezeki kita dgn berusaha mencari puncanya...SO jgn malas2 kay..Hidup msti rajin..Kta dilahirkan sebagai khalifah bkn sebagai pemalas atau sampah masyarakat...(^_________^)v

No comments: