Tuesday, December 13, 2011

..Semangat malam ni...

Hari ni 13/12/2011...Hari dimana aku mjd bersemangat mo print jadual exam..Siap taip dlm word lg thu..Hebat kan..hahaha..Jgn jeles..Tp aku ndk dpt upload jadual ni sbb aku ndk pandai..hahaha..

Skrang kta kna start dh study sbb mggu dpn lg dpn dh start study week..Byk perkara x selesai lg ni..Tp aku tetap mantain relaks walaupun dlm hati gabra..hahaha..

Msti korang hairan kan kenapa aku ketawa jak kan(ada jua ka org baca, pdhl blog ni secret..Huh, suka ati aku lah..Aku pnya blog..haha)...

Skang aku nk gthu korang, arini aku tampal byk gambar kat dinding dean meja bljr aku..Spya aku bersemangat kunun..Rasa2 nya bersemangat ka jua tu..InsyAllah..Yakin jak bha..hahaha...

Mo tgk ka gmbr apa aku upload...Gmbr suka suke:






P/S:Family is everything but Allah is main..(^___^)v

No comments: