Thursday, December 8, 2011

Ceria di pagi hari

hihihi...Pagi2 dah ceriakan...Sbb kta mulakan hari dengan positif dan senyuman...Hari ni, aku ngan member2 aku mo p giant...P pizza hutt utk tnyakan pkrja kat sna ttg ktorg pnya tajuk assignment iaitu role customer in service delivery...Harap-harap pertemuan kmi dgn pkrja kat sna d sambut scr baik...hehehe



Aku ni xmandi lagi, tp blh lagi update blog kan...hehehe...Bkn ada org bca pun blog aku...hohoho... Mula2 kta kna streka bju dlu, bru mandi..Pastu rehat jap slps mandi..Bru pakai bedak kat muka then bru pki baju...heeee...Ni adalah proses aku dlm bersiap...Jgn hairan...(^__^)v



Macam mna r...Duit x cukup...Tp kna bajet2 lah..Sian kan...Tp x mngapa...Rezeki Allah dh tetapkan...Buat pa nk risau kan... tawakal..Smoga Allah beri jln penyelesaian...=)

P/S: Hidup lebih berjaya sekiranya kta mengingati Allah dan melakukan sesuatu krn Allah... Yg pnting smua krn Allah...Tiada terkecuali..So, kta pun takut utk melakukan kejahatan krn Allah...(^___________^)v

No comments: