Sunday, December 11, 2011

Bercerita psl pa yg aku mo lah ceta..hihihi

Assalamualaikum!!!...hehehe... Arini ari ahad, ari yg kls sepatutnya ada tp dbatal dsbbkan lecturer yg nk bersalin dengan lecturer yg busy sntiasa...hihihi...

Apa yg aku mo ceta arini r...Erm, byk ceta tp aku ndk thu mo ceta apa..hik3x..Ada bha ceta..Kejap aku tgh memikir kejap...neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhhhh.... Ah, ada dh ceta...Iaitu ceta aku kat blik sehari suntuk..Berguling2 atas katil..hahaha... Pemalas tul,mo berjalan2..Aku turun p beli mknn jak pastu balik bilik...hehehe..


Skang tggl 2 minggu lagi mo study week..Wahhh!!!...Seramm!!!..hahaha.. Xlah seram sgt tp nerbes jak sbb xsedia lg..Byk benda lg mo kna sedia ni..Nota2 kecil x buat lg..

Skang, kta ceta sal apa r...Errmmmmm...Ah, kta ceta sal umur dan target mo kawen bla..kikikiki... Aku umur 21thn pd thn 2011, t thn 2012 aku umur 22thn..Wah, tua sudah aku...hahaha..Bangga ni... Aku target kawen umur 26 tahun... Sbb aku mo kumpul duit mo buat rumah..hihihi..Rumah itu pnting, nnti senang klu kawen, aku kawen kat rumah sndiri...Skali tgk, kawen d rumah umi jga..kan3x..hihihi...

Ah, jam 9 ni aku ada group discussion...Aku mo trn p cafe lg ni...Mo bli mknn..Laparrrrr...hehehe..Nk mkn nasi air...


P/S: Siapa dia, aku pun x thu..Yg pasti aku sentiasa setia menunggu...Sabar wahai hati Keep smile even it's very hard and tough for you...(^___^)v

No comments: