Friday, February 18, 2011

Terungkai smuanya smlm

Hye...huhuhu...Kali ni aku upset plus gembira lah...Thu x knpa...Sbb kan, camni....

Kan aku ada konflik ngan kwn aku aritu....Pastu okay dah...Rupanya dlm konflik tu, sy yg kna pndg slack...Dorang slhkan sy...Susah lah mcm ni...Sy cerita2 ngan kwn sy yg sorang yg ada konflik2 tu..Pastu bru dy fhm...Ada ceta penambahan dan kekurangan ceta...

Ya, Only me yg slh....Korang smua btl....Istilah maaf x wujud ke dlm kamus korang...Weeeiii...Mmg aku sakit ati sgt2...Bila kna wat cam tu...(guna sy dan aku, okay je kan)..kui3x...Nak wat camna...Kesabaran itu yg perlu, tp bila thu kebenaran, hati mmg sakit lah jga...huhuhu...

Ya Allah, rasa mcm nak nangis je...Sabar dan senyum....=)...Itu lah perkara yg perlu kta hadapi dlm realiti kehidupan....Kan3x...

Okay lah, pdhl rasa mcm nak g cri psl plak ni...kui3x...

P/S:Ya Allah berikanlah aku kesabaran dlm menghadapi cabaran dan dugaan d dunia ini....Menjadikan aku kuat menghadapinya.... Astaghfirullah, timbul rasa marah dah skang ni....Tarik nafas...Sabara dan senyum... (^_^)V

No comments: