Saturday, February 12, 2011

Ingat tiba2

Aku bru je td abis kls...Balik dr kls aku g gerai2...Fakulti kotemporari Islam ada wat program...X lah byk sgt gerai tp ada lah jga...Pas bbrp dr program tu plak...Kelab usahawan ada buat program gak...Kira okay gsk lah...

T mlm ni ada nasyid tp x thu dr kumpulan mna...Sbb aku mls nak amik thu...Thu2 lah, kna byr kan...Aku ni x rajin klu nak g konsert2...X suka g pun...=)

Arini aku tetiba teringat kat seseorang...huhuhu...Sian kan aku...Xpa2...Nak wat camna kan...Kta kna sedar diri kan..Apa blh buat...Sabar je lah kay...




Ya Allah, tabahkanlah hatiku...Sabar kanlah aku...Aku x thu nak watpa...Yg aku mampu sabar dan senyum...hehehe

Kta x akan d ingati kerna kta bknlah org yg pnting dlm kehidupannya...hehehe...Apa blh buat...x kan nak nangis raung2 kan...X best gak...So diam2 je lah...hihihihi...

Aku nak hijrah dgn lebih baik...Aku nak berhijrah ke arah yg lbih Allah redhai...InsyAllah, pasti smua akan terjadi dgn niat kerna Allah...


P/S: Andai kata hadir kali kedua, Aku x kan trima...Cukuplah d lemparkan kesakitan....Serah pd Allah...Lahaulawala kuata illabillah...=)

No comments: