Tuesday, February 8, 2011

Tertanya-tanya

Hari ini aku bercakap ngan c dy...Dan kwn aku kol aku...Lps ckp ngan c dy...Aku kol kwn lama aku tu...Aku x thu kenapa hati aku ni...Ya Allah, jangan kau biarkan syaitan merasuki hati ini...Kerna aku takut Engkau tinggalkan aku sendirian kerna aku lemah tanpaMu... Jgn biarkan aku mencintai yang lain drpd mencintaiMu ya Allah...Astaghfirullah...Apa nak jd dgn manusia zaman sekarang...Yg rosak dan benda x baik d pandang baik dan indah...Laa Ilaa haillallah... Aku x thu nak wat camna...Aku rasa mcm blurr skjp...

Mood aku bercampur aduk...X thu nak ekspres mcm mna...Hati aku d rindui oleh seseorang...Aku x thu siapakah dy...huhuhuhuuhuhu..

Ya Allah, aku takut untuk sakit kali kedua...Aku takut untuk sakit kerna manusia...Aku x nak....Mmg sakit yang boleh manusia jd sakit...

Ya Allah sabarkanlah...Jgn kau tinggalkan aku sendirian...Kerna aku perlukan...Hnya kau tempat aku bergantung...Wahai hati, beringatlah....Jgn kerna manusia kau sanggup menjadi taruhan dunia yang sgt buruk akibatnya d akhirat kelak...Astaghfirullah...Tabah dan sabar lah..Itu jln keluar yg baik...=)




P/S: Ya Allah, aku ini hnya hambaMu yg inginkan kebaikan dariMu...Jgn kau biarkan diri aku d zalimi manusia yg tidak punya hati perut... Berikanlah aku kekuatan dalam menghadapi ujian, cabaran dan musibah yg menimpa diri...Engkau Maha mengetahu...Betapa Indahnya hidup bertemankan cintaMu...Ya Allah, pjgkanlah jodohku dgn dia...Yg aku ingin sayangi dan berbakti dan berkhidmat... J bkn nama sbnr... =)

No comments: