Saturday, February 26, 2011

Feel Sorry... =(

Dlm bbrp ari lps... Org yg aku penah syg, kol aku...Kmi berborak lah smpi nak dekat jam 3pagi... Aku sgt2 rindu dy...Tp apakan daya, tiada apa yg aku blh buat....Aku akan setia pd yg ada skrang kerna dy sgt2 baik...huhuhu...Cuma kali ni aku x blh dah merajuk, kna jaga ati sndiri sbb yg skrang ni, x suka pujuk org...huhuhu...Sedih2..Nak wat camna kan...Diam je lah...

Sometimes I think about marriage, did I have to marry him or I'll marry with someone that I never recognize... But I said to myself that I have to think positive and only Allah know what the best for me... I don't know what the really feel I have...Now I'm confusing...Little bit confusing... But now what I should do, the feel that I have never change until my heart stop breathing... I'm sorry, I know that is my fault but I can't to stop it... I miss him so much!!!!!....But I have to strong...Forget it...

Apalah yg akan berlaku pd masa akan dtg, dan apa yg perlu aku lakukan utk mendapatkan yg terbaik pd masa akan dtg?...Metilah aku berusaha dan bykkan berdoa pd Allah then berserah or bertawakal... Ya Allah, berikanlah aku ketenangan fikiran..Berilah aku kekuatan utk menempuh hidup yg penuh kejutan yg tdk aku ketahui... Hnya Engkau yg Maha mengetahui...

P/S: Rindu yg hadir dlm diri, aku sedar tiada guna...Aku hnya mampu berserah pd Illahi kerna Allah maha mengetahui apa yg terbaik buat diri ini... I love him so much!!!!...=(
Ya Allah, berilah aku ketabahan, kesabaran menempuh hidup yg penuh ranjau... InsyAllah, amin...=)

No comments: