Thursday, February 10, 2011

Entahlah, pelik2

huhu...Tiba2 mood aku dr happy jd bertukar ke bad mood... Geram tul aku ngan kwn aku sorang tu...Nak kata aku cri psl, x de...Tiba2 pelik semacam...Mcm lah aku ada mengata dy...huh...Skang aku tgh cuba relaks dan cool....Astaghfirullah...Sabar ye...Nak wat camna...Bkn smua hati manusia kta leh puaskan... X puas hati, plez tell me the truth...And I try to change if my habit disturbing your life...

Susah jua, klu mcm ni... Aku x penah pun kacau hidupmu...Aku buat hal sndiri...Klu ada yg aku rasa, buat ko kecil ati....Dgn penuh rasa rendah diri, aku memohon maaf....huhuhu

Mcm2 lah manusia zaman skang, pelik pun ada jga... Apa ble buat... Yg aku dpt wat skang... Sabar dan senyum... Blm lg kuar jahat aku...Klu dah kuar, smua sakit ati...Psl tu, aku lbih prefer utk diam...

Bila byk berbicara...Mungkin kta x thu scr sengaja kta tlh menyakiti hati shbt kta... X thu r.. Mls nak ckp...Aku dah x kesah r...Mls nak amik thu...

Apa2 pun....Kwn2 llki aku mmg pelik semacam... Entahlah, mbe perasaan aku je kot...Sabar jak lah kan....Rasa nak telan satu2 pun ada....hahahaha...Tu marah tahap gaban... Gurau je lah kan...

Tp smua manusia bkn sempurna... Nak wat camna...

Aku ni bkn lah baik sgt tp aku cuba berubah utk mencari keredhaan Allah... kadang2 aku ni pun leka, alpa bkn setiap masa perfect... Tp smua org pndg org yg bertudung labuh ni sempurna iman... InsyAllah jd cam tu... But we all same with you...



Allah ada berfirman... Tp aku dah lpa...Tp mcm ni lah, kta wat ayat yg senang d fahami... "Tiada beza antara kmu smua, yg membezakan adalah takwa"... So, pesal korang pndg yg tu hina dan yg ni mulia... It doesnt matter but the most important is TAQWA... Easy right????....hehehehe

Aku ni nak sedapkan hati sndiri...Ni lah keja aku...Slalu bg thu hati jgn amik hati ngan sikap2 manusia... Slalu buat fikiran ni positif sntiasa...Walaupun pd hakikat, negatif jak...hahahaha

P/S: Ya Allah, hambaMu lemah melawan nafsu, melawan bisikan syaitan....Bantulah aku...Aku x mau tergolong d kalangan hambaMu yg rugi... ~Nauzubillahi Minzalik~

No comments: