Monday, July 5, 2010

Tidak tentu

Aku terlalu menjaga perasaan orang lain sehinggakan hati aku...Aku biarkan ia sakit... Aku memang jenis terus terang bila aku dah mula syg kan seseorang... Sbb itulah aku...
Aku x pernah Couple dan dating... 1st time aku couple dengan c Dy...Time tu, aku cuma kasih dan syg sja padanya.... Tp cinta plak, ia hadir tika kau tidak pintakannya... Skrang aku syg, cintakan dia...Smpikan aku rasa, aku x ble beri peluang pd mana2 lelaki...Kecuali dy...
Teringin aku jadikan dia sebagai suami aku tp apakan daya....Aku tidak punya kuasa dan kudrat utk memaksa...Lagipun, dia juga sudah punya calon yang lebih baik dari aku... Mungkin aku muda lagi utk fikirkan semua ini...
Aku syg kan dia walaupun aku x pena jmpa dgn dia.... Aku juga mulai syg pd mame dan bapanya walaupun aku x pena jmpa... Pnya kasih aku pd mereka...

Doa: ya Allah....Begitu pyh bila cinta dan syg pd kepunyaan org...Padahal aku juga tidak suka dan tidak mahu berkongsi kasih...

Nota: Aku terasa seperti aku ni perampas...

No comments: