Tuesday, July 13, 2010

Pohon yang baik-baik

Aku inginkan sebuah cinta dan mahligai impian yang di redhai Allah.... Bg ku tanpa Allah, hdup tdk ada guna dan penuh penyesalan... Allah adalah pencipta ku, pendengar setia ku, menyayangiku ketika org lain pinggirkan aku.... Menjagaku, Sentiasa bersamaku ketika aku memerlukan atau pun aku terleka...
Kasih syg Allah tersangat lah besar...Even hambanya melakukan byk kesalahan, Allah tetap memaafkan hambanya... Kita sebagai manusia tidak punya hak utk membenci sesiapa, utk mengatakan keburukan tentang orang lain kerna kita tidak pnya hak sedemikian.... Hnya Allah berhak utk semuanya... Allah layak utk sombong, benci, syg, berlaku adil mahupun tdk...Kerna DIA adalah pencipta dan Tuhan sekelian alam...
Ya Allah, bantulah aku....Berilah aku kehidupan yang lurus d jalan mu...Jauhkanlah diriku, keluargaku, sedara mara ku, sahabat2 ku dan org yang aku cinta daripada hasutan dan kejahatan manusia, syaitan, iblis,dan jin....

Nota: Ingatlah Allah dmana jua...Kerna hidup tidak bermakna tanpa kasih syg Allah...

No comments: