Tuesday, July 20, 2010

Cuti keputeraan Terengganu

Arini cuti hari keputeraan... So kami berempat amik lah kesempatan g jln2 kat bndr...Lg pun member nak bli inner...Aku plak, member lelaki minta tlg belikan kemeja tuk dy pki g kuliah...Aku tlg r belikan tp dy bg r duit...Then dy spend aku...hehehe..
Slalu aku spend dorang, arini dorang plak spend aku...Sukanya aku...hahaha...Bkn amik kesempatan, tp nak bermanja2 ngan member...Tp aku mmg stail mcm ni pun...Manja..Ngan Umi aku lg lah...Manjanya ya Ampun...Manja sgt...Tp x lah smpi mengada2...hehehe...
Penatnya jln2 td...Mana ndak...Jln kaki jak spnjang waktu...Mata aku dah lah ngantok2... Smlm lewat tdo psl g blik member nak amik ceta...Tp x sangka dy nak bg pinjam laptop dy...hehehe...Aku apa lg...Amik je lah, dah org sudi nak bg pinjam...*ish2, buruknya perangai hang...hahahaha...

Nota: Jgn percaya sgt kat Tuan blog ni, dy ni sot sikit...Kadang2 gla...Kadang2 ganas...Tp kadang2 baiknya teramat...*kononlah...hahahaha

No comments: