Wednesday, July 21, 2010

Makin kebal

Perasaan aku mcm dah makin kebal....Mcm teda rasa papa...Bha2...Hilang sudah perasaan ku ni...hahaha... Aku dah x tahu r...Aku sbnrnya syg kat dy atau x...Dy syg kat aku atau x... So aku pun pelik dah...Lg pun aku paling pantang kena minta benda yg aku dah mention...Aku x suka dgr... Mbe dy blm kenal aku lebih mendalam kot...
Aku skang dah kuat...*kununlah...hehehe...Korang tahu x, aku skang dah malas nak nangis2, nak marah2, nak mengamuk2... Aku suka kepada, senyum, ketawa, sabar... Klu nak nangis pun...Nangis lah tentang hal akhirat..Apa yg nak d bawa bekalan ke sana nnti...huhuhu
Hidup ni sgt melalaikan...Manusia suka mengejar kepada keduniaan...Smpi akhirat d lupakan...Biasalah manusia biasa..Aku pun mcm tu juga...Tp aku cuba muhasabah diri...Mengingati kesalahan diri, dosa yg telah d lakukan...Biarlah sengsara d dunia drpd sengsara d akhirat...hehehe

Nota: Yoyoho je Tuan blog ni...Mmg minah poyo r dy ni...hahahaha..

No comments: