Friday, July 16, 2010

Hilangkan Diri

Mana je lah...Aku dah x tahu nak buat apa..Dy tetap x hargai..Aku cuba lupakan dia dan aku akan buat bodoh je lah...X nak dah ingat psl dy, menyakitkan hati..Walaupun aku syg dan cintakan dy..Tp aku perlu menerima hakikat dan berpijak d bumi yang nyata...Aku x mampu bersama dy...Allah lagi mengetahui apa yang baik dan buruk buat diriku...Aku dah x nak fikir r...Biar r x kawen smpi bila2......Aku x kan lagi muncul d depan, blkg, kiri dan kanan dy lagi...Aku akan diamkan diri selama-lamanya...

Nota: Ingatlah janji Allah...Janji Allah itu pasti...Ko perbaiki lah diri kau..."Lelaki baik untuk pompuan yang baik...Pompuan baik buat lelaki baik...Lelaki x baik buat pompuan yang x baik...Pompuan x baik buat lelaki x baik"....Pasrahkan lah wahai diriku, jgnlah menagih kasih pd org yg x nak....Dah dy x nak kan kau, kau x ble buat apa2 dah...Biarlah berlalu...Lupakan lah dy...hehehehe...hahahahaha...

No comments: