Sunday, July 4, 2010

Semakin sayang.....Aku takut....

Hari bertukar ari, aku semakin syg pd dirinya.... Aku takut...Aku tahu aku akan kehilangan dia juga suatu ari nnti...Aku ndak tahu cam na mo hadapi hari tersebut bila aku terpaksa lepaskan dia pergi jauh dr aku...
Ya Allah...Aku cuba utk berfikir scr rasional... X mo nangis2...X mo cengeng2... Padahal aku juga seperti pompuan lain, pnya rasa cemburu...Pnya rasa sedih...Pnya rasa kecewa... Apa yg perlu aku buat... Aku menjadi kuat kerna aku pernah lalui pengalaman yg lebih perit sblm ni...Mungkin d sbbkan aku kurang utk mengalirkan air mata...
Aku cuba utk berkeadaan relaks...Hati ini hnya engkau shja Maha mengetahui ya Allah...Berilah aku kekuatan...Semakin hari aku semakin syg pdnya...Pedihnya rasa hati ni... Mungkin aku tdak layak buatnya...


Nota peringatan: Cuba lupakan dia...Cuba, cuba dan cuba....Sehingga kau dapat...Walaupun kau amat syg pd nya...Even kau tahu kau x mungkin dpt memilikinya... * Inilah kuasa cinta.... Ya Allah, kau lah tempat aku memohon perlindungan....=(

No comments: