Wednesday, March 31, 2010

Fikiran.....

Sbnrnya apa yang aku fikir ni...Aku x tau dah kemana perginya aku pnya matlamat hidup...Aku cuba utk mencari, cari smpi dpt..Agar aku ada keyakinan utk berjaya..Aku x tau nak cri mana...Sbb selama ni aku dekat dgn matlamat bla berada d sekeliling kwn yg jahat( mksdnya klu aku x study dorang sindir2 )....Aku ska cam tu..Aku lebih selesa berkawan dgn org mcm tu... Aku rindu dgn KML...Mmg rindu sgt2...KML lah tmpt aku mempelajari dan mendalami ilmu dunia dan akhirat...Smua lengkap..Hati dan fikiran tenang sentiasa... Skrang aku jauh dr kwn2 yg mcm tu...Aku mula jauh dr matlamat aku...
Apa yg aku perlu buat, matlamat itu penting utk tahu apa yang aku inginkan dlm hidup ni... Huh.. Tp....Argggghhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!.....MANA DY HILANG....Why u disappear when i need u... Aku mo berjaya d dunia dan akhirat....Aku perlukan pendamping... Kenapa manusia perlukan kwn...Sbb kwn itu penting... Bila ada firman or sabda rasullullah, rasanya antara dua.... Mengatakan kta akan d hisab dan amalan kta mulia tp bila d lihat kta mendampingi kwn yg buruk amalannya...Kta juga dpt tempiasnya.... Wallahua'alam....
Geram dgn diri ni!!!!.....x tau kemana semangat dy lari....SEMANGAT kemana kau???....Aku perlukan kau untuk menghadapi buku2 sbb x lama lg, aku akan menempuhi exam.... Aku rasa x semangat bila tgk buku yg tebal2 tu...Borink..Blm smpi muka surat pertama, aku dah tdo...Bgn tdo..Sambung baca, tdo lg..Sambung baca, tdo juga...Smpi lah..Hnya 5 muka surat aku baca dlm satu hari...Sungguh x patut sekali perangai aku ni...huhuhu....

2 comments:

Athirah Ibrahim said...

saya pun rindu kml. wuuwwuuu. rindu pika yang selalu buat saya rasa mau studyy. wuuuuu.

Manusia yg penuh kekhilafan... said...

Btul3x...Dy pnya sindiran best...Lg best dr pada kwn yg duk tgk kta diam2 x blajar ni...Pika n thirah..Come to papa...woooooooottt....