Wednesday, March 31, 2010

Batalnya presentation yg d sbbkn Mydin....

Pas kelas TITAS, aku ngan kwn aku bergerak pantas ke arah bilik masing2....Aku nak tukar baju dan rehat jap...Kwn aku plak dy nak siapkan slide yg ktaorg kna bentang mlm ni... Siap semua2...Kami pun turun tapi bas lum g jln sbb Pakcik Bas ni...Bangang sikit, org x ramai kat dlm bas dy tu...Dy x kan jln selagi x penuh...
Kawan aku ajak p Mydin, dy nak Post surat kat Giant...Pas tu dy nak byr Yuran sem 2 ni...Tp akhir cerita dy x dpt gak nak langsaikan kan Yuran ngan pihak U sbb mesin ATM tu minta puji... Apa lagi, x dpt lah nak byr hutang... Aku pun tolong lah kol bagi pihak kwn aku...Kol bendahari U kami... Explain pnya explain last2 dy bilang "Adik byr yuran kat kaunter Bank Islam lah ye"...Bendahari tu ckp... Means dy suh p pejabat r...Gla, dah lah Pejabat Bank Islam tu jauh kat bandar...G bandar mo dekat setengah jam jga lah...Pejabat Bank Islam kat bandar tu jauh dr stesen Bas slalu berhenti..X lama slim lah aku ni..huhuhu...
Padahal mlm tu ktaorang kna present OB, apa lagi...Beregegas lah mencari kenderaan yg dpt hntr kami plg ke tempat asal(ceh padahal duk senang lenang smbil minum air kat luar Mydin)....Kmi pun slumber tp dlm hati nervous gla... Apa lg aku kol lah smua no teksi yg ada dlm fon aku...Jumlah kmi kuar seramai 6 org...So aku tnya r pakcik tu, bole x sekali sumbat 6 org..Pakcik tu kata..."Dok leh, pakcik dah kna saman polis sblm ni.. Lgpun kerusi belakang cume ade 3 tali pinggang keledar"kata pakcik tu..."Alah pakcik, x kan r polis rajin ronda mlm2 ni"nada memohon simpati... Last2, naik teksi juga...Tp dua teksi r...
Sampai je kat U aku...Aku bergegas ke bilik..Nak mandi..Dah lah aku cuti malaysia time tu..huhu...Gla aku pnya mandi express, bole d katakan semua lah aku wat express...Nervous lah, kna present tp x prepare lg... Last2 aku tawakal je... Tggu pnya tggu giliran...Last2 smpi group kmpln llki ni, dy kata nak bentang dlu...So cik pun bg mereka bentang n.."kmu bentang mggu dpn je lah"kata cik pd group kmi....Aku rasa relaks bila dgr...Ada gak masa tuk preparation...hahahahaha... Gambathe...lalala~~~~

No comments: