Tuesday, March 23, 2010

Dah byr dan malas....

Aku dah byr broadband aku...So aku ble lah on9 setiap ari mcm dulu2...hahaha...Bila aku x dpt on9 gna broadband dlm bbrp ari..Aku rasa mcm nak mati... Jgn x caya, ni lah aku..hehe.. Sem ni, aku merasai kehidupan seperti org teda duit...Sbb aku mengalami kepokaian...hahaha..Tp skang dah ok, bla aku bersabar dgn keadaan aku(pdahal mo nangis2 dah)... Gla oh, bla ko teda duit langsung dlm poket, ko akan rasa dunia ni gelap..Mcm dark night....Tp bla ko ada duit, ko rasa mcm d terangi matahari...Hidup trus...
Malasnya aku nak present2 ni....Korang tau x, aku malas gla bab2 nak present ni sbb klu group kmi present msti byk solan kna tnya...x tau knpa, mbe sbb muka kmi muka blurr kot... Tp insyallah dpt jwb lah kan... Smua matapelajara nak kna present....Sekali klu kna suh present acc dlm bi...Nah kau, aku rasa mcm nak mati...Blm lg present, klu dah nak present kompom nyawa2 ikan kot... Aku ni mmg gabra sikit klu bab2 present tp bila aku dpt mikrofon, aku rasa mcm...Aku nak bentang smpi abissss....Tp kan nak kna pas lah kat kwn sbb turn dy lg...Bgitu dasyat skali bila aku jmpa mikrofon...hahaha...

No comments: